Zgryźliwość kojarzy mi się z radością, która źle skończyła.

Tworzenie modeli sprzętów AGD - czajnik bezprzewodowy.
Część I - modelowanie.
Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi
Wydział Grafiki i Malarstwa
Katedra Projektowania Graficznego
Jakub Balicki 15 XI 2004r.
1) Uruchom program Cinema4D. Wybierz rysowanie ścieżki (Object -> Create Spline
-> Bezier) i narysuj kształt profilu plastikowej podstawy czajnika w rzucie YZ.
2) Dodaj objekt LatheNURBS i wrzuć do niego utworzoną w kroku 1. krzywą.
 3) Powstałą bryłę nazwij 'podstawa plastik' (by wejść do edycji nazwy kliknij dwa razy
w bryłę Lathe NURBS). Narysuj kolejną krzywą w rzucie YZ (Object -> Create Spline
-> Linear).
4) Następnie przy użyciu LatheNURBS stwórz z niej styk elektryczny podstawy
czajnika (tak powstałą bryłę nazwij 'styk elektryczny').
 5) Narysuj kolejną krzywą w rzucie YZ dającą kształt głównej części czajnika
(zbiornik na wodę).
6) Wrzucając krzywą do nowo powstałego LatheNURBS utwórz tę część i nazwij ją
'dzban'.
7) W rzucie YZ narysuj krzywą kształtu pokrywki...
 8) ...i dodaj LatheNURBS, wrzuć do niego tę krzywą i nazwij 'pokrywka'.
9) Pochowaj w modelerze wszystkie obiekty poza 'dzban-em' (klikając w górną
kropkę, przy ikonie odnośnego obiektu w palecie Objects, aż zrobi się czerwona,
a obiekt zniknie z okien z rzutami). Następnie zaznazo objekt 'dzban' (klkając na
niego w palecie Objects).
 10) W palecie Attributes w zakładce Object zredukuj mu liczbę Isoparms
Subdywision do wartości 2. Następnie przerób go na bryłę ściankową przyciskiem
Make Editable.
11) Dodaj do kompozycji objekt HyperNURBS (Object -> NURBS -> HyperNURBS)
i wrzuć do niego 'dzban'.
Następnie wybierz narzędzie do pracy na punktach.
 
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • hannaeva.xlx.pl