Zgryźliwość kojarzy mi się z radością, która źle skończyła.

M
ETODY
USUWANIA
PROBLEMÓW
W CZYTANIU I PISANIU
Krzysztof
szlęzak
METODA
SELEKTYWNEGO
PISANIA
K
SZTAŁTOWANIE
TRZECH
PŁASZCZYZN

Wzrokowej
Słuchowej
Wyobrażeniowo-pamięciowej
Ć
WICZENIE
1

Dziecko pisze tylko najprostsze elementy wyrazu,
wybraną przez reedukatora literę, np. „a”

Percypując wzrokowo każdy wyraz, pisze jedynie
literę „a” wszystkie inne zastępuje kreską
poziomą
P
ŁASZCZYZNA
W
ZROKOWA
Wyrazy w których występuje tylko samogłoska „a”

Mak: – a –

Las, brat, mama, park, trawa, klamka, katar,
palma sałata, rabarbar
Wyrazy w których występuje tylko samogłoska „o”

Sok: – o –

Osa: o – –

Most, płot, sosna, kolor, masło, krowa, sobota
P
ŁASZCZYZNA
S
ŁUCHOWA
Reedukator czyta wyrazy w tym samym porządku
wolno i dokładnie je wypowiadając
Dziecko zapisuje tylko litery głosek resztę zaznacza
krótką kreską poziomą,
Dziecko powinno zarejestrować 4 pierwsze wyrazy
z listy

– – a – (las)

– a – (brat)

– a – a (mama)

– a – – (park)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • hannaeva.xlx.pl