Zgryźliwość kojarzy mi się z radością, która źle skończyła.
ID
DO:
Spis treści
Tworzenie
modeli biznesowych.
Podręcznik wizjonera
Autorzy: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-3059-2
Tytuł oryginału:
Business Model Generation:
Format: 240 × 190, stron: 288
KATALOG KSI
EK:
Katalog online
Bestsellery
Nowe książki
Zapowiedzi
CENNIK I INFORMACJE:
o nowościach
Zamów cennik
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
•
Stworzony przez niesamowitą grupę 470 praktyków z 45 krajów
• Opisuje tradycyjne i najnowocześniejsze modele biznesowe oraz ich dynamikę
• Przedstawia techniki systematycznego tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań
„Ryzykowne!”, „Skazane na porażkę!”, „To na pewno się nie przyjmie!”
A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google
AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im
wielkiego sukcesu… Powiedzieć, że dziś mają się świetnie, to za mało! Dzięki temu, że wyszły
poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi
modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski!
Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej irmy lub jej produktów.
Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać
swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy
powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość
szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się
przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces?
Za większością porażek dotyczących nowych rozwiązań stoi po prostu ich… nieuporządkowanie
i niedopracowanie! Ale czy wdrażanie innowacji można w ogóle w jakiś sposób uporządkować?
Nadeszła pora, by zmienić sposób myślenia o tworzeniu nowoczesnych modeli biznesowych.
470 menedżerów i specjalistów z 45 krajów, dla których wymyślanie i wdrażanie innowacji to
chleb powszedni, pokaże Ci, że ten z pozoru niejasny proces można skutecznie usystematyzować!
Rzuć więc wyzwanie utartym schematom myślenia i przestarzałym rozwiązaniom! Masz okazję
wykorzystać wiedzę i doświadczenie najsłynniejszych praktyków oraz strategów tej dziedziny,
aby nauczyć się, jak metodycznie poszukiwać wizjonerskich pomysłów, opracowywać je i wcielać
w życie biznesowe, a także przekuwać w dochodowe projekty!
Oto przewodnik od wizjonerów dla wizjonerów!
A zatem koniec z nudną, suchą teorią! Wiedza czysto praktyczna, podana w nowatorski,
ułatwiający zrozumienie i zapamiętanie sposób! Liczne rysunki, wzięte z życia ciekawe przykłady
i gotowe, sprawdzone scenariusze do wykorzystania od zaraz. Tak wygląda nowoczesny
podręcznik dla ludzi biznesowego czynu!
A zatem do dzieła! Od wizjonera do milionera!
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online
Do koszyka
Do przechowalni
Nowo
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. 32 230 98 63
e-mail
redakcja:
redakcjawww@onepress.pl
informacje:
o księgarni onepress.pl
Projektowanie
Spis treści
Schematy
Książka została podzielona na pięć części:
Szablon
modelu biznesowego, czyli narzędzie służące do opisu,
analizy i projektowania modeli biznesowych;
; Sche-
maty tworzenia modelu biznesowego opracowane
na podstawie przemyśleń wiodących ekspertów
biznesowych;
Techniki wspomagające projekto-
wanie modeli biznesowych;
Weryikacja strategii
przez pryzmat konkretnego modelu biznesowego;
Podstawowy proces wspomagający projektowanie
innowacyjnych modeli biznesowych poprzez połączenie
wszystkich koncepcji, technik i narzędzi omówionych
w tej książce.
Ostatni z rozdziałów przedstawia zarys
pięciu zagadnień związanych z tworzeniem modeli
biznesowych, którym warto by się w przyszłości bliżej
przyjrzeć. Całość zamyka posłowie, w którym pokrótce
przedstawiono proces powstawania tej książki.
Szablon
Strategia
Posłowie
Proces
Perspektywa
Szablon modelu
biznesowego
Wspólny język służący do opisu, wizualizacji,
oceny i zmiany modelu biznesowego
18
Deinicja: Model biznesowy
20
Dziewięć elementów
fundamentalnych
48
Szablon modelu
biznesowego
18
Def:
Model biznesowy
Model biznesowy opisuje
przesłanki stojące za sposobem,
w jaki organizacja tworzy
wartość oraz zapewnia i czerpie
zyski z tej wytworzonej
wartości.
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl hannaeva.xlx.pl
DO:
Spis treści
Tworzenie
modeli biznesowych.
Podręcznik wizjonera
Autorzy: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-3059-2
Tytuł oryginału:
Business Model Generation:
Format: 240 × 190, stron: 288
KATALOG KSI
EK:
Katalog online
Bestsellery
Nowe książki
Zapowiedzi
CENNIK I INFORMACJE:
o nowościach
Zamów cennik
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera
•
Stworzony przez niesamowitą grupę 470 praktyków z 45 krajów
• Opisuje tradycyjne i najnowocześniejsze modele biznesowe oraz ich dynamikę
• Przedstawia techniki systematycznego tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań
„Ryzykowne!”, „Skazane na porażkę!”, „To na pewno się nie przyjmie!”
A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google
AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im
wielkiego sukcesu… Powiedzieć, że dziś mają się świetnie, to za mało! Dzięki temu, że wyszły
poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi
modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski!
Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej irmy lub jej produktów.
Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać
swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy
powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość
szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się
przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces?
Za większością porażek dotyczących nowych rozwiązań stoi po prostu ich… nieuporządkowanie
i niedopracowanie! Ale czy wdrażanie innowacji można w ogóle w jakiś sposób uporządkować?
Nadeszła pora, by zmienić sposób myślenia o tworzeniu nowoczesnych modeli biznesowych.
470 menedżerów i specjalistów z 45 krajów, dla których wymyślanie i wdrażanie innowacji to
chleb powszedni, pokaże Ci, że ten z pozoru niejasny proces można skutecznie usystematyzować!
Rzuć więc wyzwanie utartym schematom myślenia i przestarzałym rozwiązaniom! Masz okazję
wykorzystać wiedzę i doświadczenie najsłynniejszych praktyków oraz strategów tej dziedziny,
aby nauczyć się, jak metodycznie poszukiwać wizjonerskich pomysłów, opracowywać je i wcielać
w życie biznesowe, a także przekuwać w dochodowe projekty!
Oto przewodnik od wizjonerów dla wizjonerów!
A zatem koniec z nudną, suchą teorią! Wiedza czysto praktyczna, podana w nowatorski,
ułatwiający zrozumienie i zapamiętanie sposób! Liczne rysunki, wzięte z życia ciekawe przykłady
i gotowe, sprawdzone scenariusze do wykorzystania od zaraz. Tak wygląda nowoczesny
podręcznik dla ludzi biznesowego czynu!
A zatem do dzieła! Od wizjonera do milionera!
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online
Do koszyka
Do przechowalni
Nowo
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. 32 230 98 63
redakcja:
redakcjawww@onepress.pl
informacje:
o księgarni onepress.pl
Projektowanie
Spis treści
Schematy
Książka została podzielona na pięć części:
Szablon
modelu biznesowego, czyli narzędzie służące do opisu,
analizy i projektowania modeli biznesowych;
; Sche-
maty tworzenia modelu biznesowego opracowane
na podstawie przemyśleń wiodących ekspertów
biznesowych;
Techniki wspomagające projekto-
wanie modeli biznesowych;
Weryikacja strategii
przez pryzmat konkretnego modelu biznesowego;
Podstawowy proces wspomagający projektowanie
innowacyjnych modeli biznesowych poprzez połączenie
wszystkich koncepcji, technik i narzędzi omówionych
w tej książce.
Ostatni z rozdziałów przedstawia zarys
pięciu zagadnień związanych z tworzeniem modeli
biznesowych, którym warto by się w przyszłości bliżej
przyjrzeć. Całość zamyka posłowie, w którym pokrótce
przedstawiono proces powstawania tej książki.
Szablon
Strategia
Posłowie
Proces
Perspektywa
Szablon modelu
biznesowego
Wspólny język służący do opisu, wizualizacji,
oceny i zmiany modelu biznesowego
18
Deinicja: Model biznesowy
20
Dziewięć elementów
fundamentalnych
48
Szablon modelu
biznesowego
18
Def:
Model biznesowy
Model biznesowy opisuje
przesłanki stojące za sposobem,
w jaki organizacja tworzy
wartość oraz zapewnia i czerpie
zyski z tej wytworzonej
wartości.