Zgryźliwość kojarzy mi się z radością, która źle skończyła.

//-->.pos {position:absolute; z-index: 0; left: 0px; top: 0px;}ZASILANIE SILNIKÓWTŁOKOWYCHZASILANIE SILNIKÓW TŁOKOWYCHSchematy układów zasilaniaParametry pracy silnika tłokowego zaleŜą przede wszystkim od jakości i składumieszanki paliwowo-powietrznej dostarczanej do jego cylindrów. W kaŜdychwarunkach pracy konieczne jest zapewnienie napełniania cylindrów silnikamieszanką o optymalnych właściwościach.W zaleŜności od miejsca wytwarzania mieszanki paliwowo-powietrznej rozróŜnia siędwie podstawowe metody zasilania paliwem LST:1. zewnętrzne wytwarzanie mieszanki, realizowane w układzie dolotowym:• gaźnikowe• wtryskowe niskociśnieniowe2. wewnętrzne wytwarzanie mieszanki, realizowane wewnątrz cylindrów:• wtryskowe wysokociśnienioweZASILANIE SILNIKÓW TŁOKOWYCHSchematy układów zasilaniaKaŜdy układ zasilania LST (gaźnikowy lub wtryskowy) jest wyposaŜony wpompęzasilającąprzetłaczającą paliwo ze zbiornika do gaźnika lub do pompy wtryskowej iutrzymującą niewielkie nadciśnienie w przewodzie zasilającym:4231561 – cylinder, 2 – gaźnik lub pompa wtryskowa, 3 – pompa zasilająca,4 – zawór odcinający, 5 – filtr,6 – zbiornik paliwaZASILANIE SILNIKÓW TŁOKOWYCHPompa paliwowaŁopatkowa pompa paliwowa BNK-12B:silnik ASz-62;zamocowana na korpusie spręŜarki doładowującej;obroty nominalne 2200 obr/min;wydatek do 1000 l/h (zaleŜy od obrotów i ciśnienia na wyjściu);pobór mocy do 370 W (0,5 KM).ZASILANIE SILNIKÓW TŁOKOWYCHPompa paliwowa – budowa i działanie
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • hannaeva.xlx.pl