Zgryźliwość kojarzy mi się z radością, która źle skończyła.
Założenia projektowanych zmian
Uczniowie ze specjalnymi
potrzebami edukacyjnymi
Informator
www.efs.men.gov.pl
Założenia projektowanych zmian
Uczniowie ze specjalnymi
potrzebami edukacyjnymi
Informator
Warszawa 2010
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Spis treści
Rozdział 1.
Organizacja pracy z uczniami ze specjalnymi
potrzebami edukacyjnymi
str. 7
1.1. Założenia projektowanych zmian
str. 7
1.2. Szkolny zespół do spraw specjalnych potrzeb
edukacyjnych uczniów
str. 8
1.3. Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne
dla uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie
kształcenia specjalnego
str. 10
1.4. Programy wsparcia uczniów ze specyicznymi
trudnościami w uczeniu się
str. 15
1.5. Wspieranie uczniów wybitnie zdolnych
str. 18
1.6. Nowe możliwości oraz nowe zadania
str. 19
Rozdział 2.
Karta Potrzeb i Świadczeń
str. 24
Rozdział 3.
Zmiany projektowane w prawie oświatowym
str. 27
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl hannaeva.xlx.pl
Uczniowie ze specjalnymi
potrzebami edukacyjnymi
Informator
www.efs.men.gov.pl
Założenia projektowanych zmian
Uczniowie ze specjalnymi
potrzebami edukacyjnymi
Informator
Warszawa 2010
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Spis treści
Rozdział 1.
Organizacja pracy z uczniami ze specjalnymi
potrzebami edukacyjnymi
str. 7
1.1. Założenia projektowanych zmian
str. 7
1.2. Szkolny zespół do spraw specjalnych potrzeb
edukacyjnych uczniów
str. 8
1.3. Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne
dla uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie
kształcenia specjalnego
str. 10
1.4. Programy wsparcia uczniów ze specyicznymi
trudnościami w uczeniu się
str. 15
1.5. Wspieranie uczniów wybitnie zdolnych
str. 18
1.6. Nowe możliwości oraz nowe zadania
str. 19
Rozdział 2.
Karta Potrzeb i Świadczeń
str. 24
Rozdział 3.
Zmiany projektowane w prawie oświatowym
str. 27