Zgryźliwość kojarzy mi się z radością, która źle skończyła.

www.stiudent.pl

 

 

 

 

 

 

PROJEKT INWESTYCJI

HOTELU „SALT CITY” **

W WIELICZCE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pRZYGOTOWAŁA

 

1         

 

ü      Coraz większy Start-Hotel

„W październikowym nr Hotelarza informowaliśmy o planach warszawskiej spółki hotelarskiej PUHIT dotyczących powołania pierwszej polskiej sieci hoteli ekonomicznych Start Hotel. Obecnie sieć ta obejmuje swoim zasięgiem 13 obiektów w 12 miastach Polski.[...] Jeszcze w tym roku sieć Start hotel rozpocznie kampanię promocyjną do docelowego klienta. Informacje adresowane będą głównie do dwóch grup klientów: biznesowego ( ze szczególnym uwzględnieniem polskiego małego i średniego przedsiębiorcy) oraz branżowego (krajowych i zagranicznych biur podróży, organizatorów konferencji).”

 

ü      Kierunek: hotele ekonomiczne

„ Budowa obiektów jendo- i dwugwiazdkowych to przyszłość w inwestowaniu w polskim hotelarstwie. Powodem jest ich mniejsza wrażliwość na wahania koniunktury i szybszy zwrot zainwestowanych pieniędzy. [...]  Powstające dotąd hotele zasilały segment obiektów luksusowych i średniej klasy. Analitycy z Fitcha oceniają, że hotele niższej klasy mogą stać się atrakcyjnym polem dla nowych inwestycji. Wynika to głównie z ich mniej konkurencyjnej natury i mniejszej podatności na cykle koniunktury.[...]

 

ü      Rzeczpospolita

„Dla branży hotelarskiej rozpoczął się pomyślny okres. Dane Instytutu Turystyki pokazują, że w II kwartale tego roku w polskich hotelach wykorzystane było 44 proc. pokoi. Ten najlepszy od lat wynik jest efektem wejścia Polski do UE i otwarciem granic oraz wzrostu zamożności społeczeństwa. Ciągle niewystarczająca jest w Polsce liczba hoteli klasy ekonomicznej i średniej czyli obiektów jedno-, dwu- oraz trzygwiazdkowych”

2         

 


 

Źródło: oszacowania Instytutu Turystyki

 

2.2        

Jak podaje Instytut Turystyki najważniejsze czynniki determinujące sytuację na polskim rynku turystycznym są raczej stałe od kilku lat. Nowym czynnikiem jest brak czasu u ludzi zamożnych. Wprowadza to wzrost zainteresowania krótkimi, perfekcyjnie zorganizowanymi wyjazdami nastawionymi na intensywne, zapobiegające stresowi formy wypoczynku.

Do stałych powtarzających się determinant wyjazdów zaliczyć należy:

-          konkurencyjność wyjazdów zagranicznych dla niektórych segmentów turystyki krajowej (sektor turystyczno – wypoczynkowy),

-          wzrost oczekiwań dotyczących jakości usług (związany ze wzrostem zamożności niektórych grup społecznych),

-          zorientowanie na miejsce wypoczynku, a nie na produkt turystyczny,

-          własne doświadczenie (wyjazdy do miejsc znanych z wcześniejszych pobytów),

-   &...

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • hannaeva.xlx.pl