Zgryźliwość kojarzy mi się z radością, która źle skończyła.
UMOWA
na przeprowadzenie promocji realizacji projektu p.n.:”Jezuici bez Jezuitów - II etap restauracji obiektów dziedzictwa kulturowego w Chojnicach” zawarta w dniu …….. 2012 roku w Chojnicach, pomiędzy:
Parafią Rzymskokatolicką p.w. Ścięcia Św. Jana Chrzciciela , 89-600 Chojnice , Plac Kościelny 5 zwanym dalej „Zamawiającym” i reprezentowaną przez:
mgr Jacka Dawidowskiego – Proboszcza parafii,
a
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
§ 1
1. Zamawiający zleca przeprowadzenie promocji realizacji projektu” Jezuici bez Jezuitów - II etap restauracji obiektów dziedzictwa kulturowego w Chojnicach” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ
2. Wykonawca oświadcza, iż posiada stosowne kwalifikacje oraz znajomość przepisów prawa, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy.
3. Wykonawca będzie odpowiedzialny i poniesie wszystkie koszty związane z
realizacją przedmiotu umowy.
§ 2
1. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) zapoznanie się z dokumentami będącymi w posiadaniu Zamawiającego przed rozpoczęciem prac ,
b) szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia,
c) konsultacje z Zamawiającym i Referatem Informacji , Promocji i Pomocy Technicznej Departamentu , dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty przedsięwzięcia,
d) wykonanie wszelkich innych prac i czynności koniecznych do wykonania
umowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji niniejszej umowy z najwyższą starannością, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego oraz wspólnotowego.
§ 3
Do obowiązków Zamawiającego należy w szczególności udzielać wszelkich wyjaśnień.
§ 4
1. Strony ustalają następujące terminy realizacji:
a) termin rozpoczęcia prac – dzień podpisania umowy,
b) termin zakończenia prac – do 15 listopada 2012 r.
§ 5
1.Za wykonanie prac będących przedmiotem niniejszej umowy Wykonawca otrzyma
wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości:
kwota netto ……………………..
(słownie: ………………………………)
podatek VAT:…………………………..
(słownie: ………………………………………..)
kwota brutto: …………….. zł
(słownie: ………………………………….. zł)
2.Termin zapłaty faktury( rachunku) wynosi do 30 dni od daty potwierdzenia ich
odbioru przez Zamawiającego. Płatność następować będzie na konto Wykonawcy
wskazane na fakturze.( rachunku)
3.Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie wymagają każdorazowo formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
5. Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po
jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA