Zgryźliwość kojarzy mi się z radością, która źle skończyła.

Druk PRB 9

 

 

 

 

KARTA GWARANCYJNA

OBIEKT:

 

Nazwa:

Adres:

 

 

 

 

PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE UNIMAX SP Z O. O. z siedzibą w Kielcach (25-526) przy ul. Okrzei 35 oświadcza, iż zgodnie z zawartą umową nr……………………. z dnia ………… r. udziela gwarancji na obiekt o nazwie ………….

 

WARUNKI GWARANCJI

 

1.   PB Unimax Sp. z o.o. udziela gwarancji jakości na wykonany obiekt budowlany……………

2.   PB Unimax Sp. z o.o. jest odpowiedzialny za wady fizyczne powstałe po odbiorze wykonanych robót ,lecz z przyczyn tkwiących w robotach w chwili odbioru.

3.   Integralną cześć gwarancji stanowi „Instrukcja użytkowania obiektu” przekazana w dniu …….

4.   Gwarancja jest ważna od daty podpisania przez Klienta Protokołu Końcowego Odbioru Obiektu, tj. od dnia ………. 

5.   Okresy gwarancji i wynoszą:

-        roboty budowlano-montażowe - 36 miesięcy

-        konstrukcje budowlane - 36 miesięcy

-        maszyny i urządzenia - 36 miesięcy (lub według kart gwarancyjnych producentów) 

6.   O wykryciu wady Klient jest zobowiązany zawiadomić PB UNIMAX Sp. z o.o. ul. Okrzei 35
25-526 Kielce tel./fax 41 368 08 30; 41 368 08 59  pisemnie w terminie 3 dni od daty jej ujawnienia. Istnienie wady stwierdza się protokolarnie po przeprowadzeniu oględzin. O dacie
i miejscu oględzin Klient informuje PB UNIMAX Sp. z o.o. na 14 dni przed terminem oględzin.
W przypadku stwierdzenia istnienia wady obciążającej PB UNIMAX Sp. z o.o. zostaje określony odpowiedni termin na jej usunięcie. Usunięcie wady stwierdza się protokolarnie. Usuwanie wad fizycznych ujawnionych w okresie gwarancji bez uzgodnienia z PB UNIMAX Sp. z o.o., dokonywane jest przez Klienta na jego koszt i ryzyko.

W przypadku, gdy wada dotyczy urządzeń objętych gwarancją sprzedawcy lub producenta zastosowanie ma procedura określona w odpowiednich dokumentach gwarancyjnych na te urządzenia.

Osobą odpowiedzialną ze strony Wykonawcy jest Kierownik Działu Kontroli Jakości Robót -                     …………………………..

7.   Gwarancją nie są objęte wady obiektu wynikłe na skutek:

§         działania siły wyższej,

§         niewłaściwego użytkowania obiektu (niezgodnego z Instrukcją użytkowania obiektu) spowoduje utratę gwarancji,

§         dokonywanych przez Klienta lub inne nieuprawnione osoby przeróbek, zmian i napraw,

§         nieprzestrzegania terminów okresowych przeglądów i konserwacji . Operator oczyszczalni powinien prowadzić księgi eksploatacji obiektów oraz karty eksploatacji maszyn i urządzeń oczyszczalni ścieków oraz dokonywać w nich wpisów dotyczących przeglądów, awarii, remontów,  itp. zdarzeń planowanych bądź nagłych.

§         nieprzestrzegania instrukcji fabrycznych dostarczonych maszyn i urządzeń skutkuje utratą gwarancji z powodu zaniechania wykonania czynności lub obowiązku eksploatacyjnego danej maszyny , bądź urządzenia.

8.   Usługami gwarancyjnymi nie są objęte:

§         części ulegających normalnemu zużyciu, materiałów eksploatacyjnych (m .in.: filtry,  bezpieczniki, uszczelki, paski  klinowe, łożyska, termiki, źródła światła, styczniki, bezpieczniki itp.)

§         czynności wykonywanych zgodnie z wytycznymi zawartymi w DTR w ramach normalnej konserwacji i przeglądów. W przypadku nieuzasadnionego przyjazdu serwisanta
i stwierdzeniu przez niego, że naprawa polega na wykonaniu czynności konserwacyjnych, reklamacja nie będzie uwzględniona, a wszystkie koszty poniesie Zgłaszający.

9.   W sprawach nieuregulowanych niniejszą Kartą Gwarancyjną mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

Pieczątka i Podpis Przedstawiciela Zamawiającego:                       Pieczątka i Podpis Przedstawiciela Wykonawcy:

 

 

 

 

 

 

 

             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Strona 2 z 2

 

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • hannaeva.xlx.pl