Zgryźliwość kojarzy mi się z radością, która źle skończyła.
Druk PRB 9
KARTA GWARANCYJNA
OBIEKT:
Nazwa:
Adres:
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE UNIMAX SP Z O. O. z siedzibą w Kielcach (25-526) przy ul. Okrzei 35 oświadcza, iż zgodnie z zawartą umową nr……………………. z dnia ………… r. udziela gwarancji na obiekt o nazwie ………….
WARUNKI GWARANCJI
1. PB Unimax Sp. z o.o. udziela gwarancji jakości na wykonany obiekt budowlany……………
2. PB Unimax Sp. z o.o. jest odpowiedzialny za wady fizyczne powstałe po odbiorze wykonanych robót ,lecz z przyczyn tkwiących w robotach w chwili odbioru.
3. Integralną cześć gwarancji stanowi „Instrukcja użytkowania obiektu” przekazana w dniu …….
4. Gwarancja jest ważna od daty podpisania przez Klienta Protokołu Końcowego Odbioru Obiektu, tj. od dnia ……….
5. Okresy gwarancji i wynoszą:
- roboty budowlano-montażowe - 36 miesięcy
- konstrukcje budowlane - 36 miesięcy
- maszyny i urządzenia - 36 miesięcy (lub według kart gwarancyjnych producentów)
6. O wykryciu wady Klient jest zobowiązany zawiadomić PB UNIMAX Sp. z o.o. ul. Okrzei 35
25-526 Kielce tel./fax 41 368 08 30; 41 368 08 59 pisemnie w terminie 3 dni od daty jej ujawnienia. Istnienie wady stwierdza się protokolarnie po przeprowadzeniu oględzin. O dacie
i miejscu oględzin Klient informuje PB UNIMAX Sp. z o.o. na 14 dni przed terminem oględzin.
W przypadku stwierdzenia istnienia wady obciążającej PB UNIMAX Sp. z o.o. zostaje określony odpowiedni termin na jej usunięcie. Usunięcie wady stwierdza się protokolarnie. Usuwanie wad fizycznych ujawnionych w okresie gwarancji bez uzgodnienia z PB UNIMAX Sp. z o.o., dokonywane jest przez Klienta na jego koszt i ryzyko.
W przypadku, gdy wada dotyczy urządzeń objętych gwarancją sprzedawcy lub producenta zastosowanie ma procedura określona w odpowiednich dokumentach gwarancyjnych na te urządzenia.
Osobą odpowiedzialną ze strony Wykonawcy jest Kierownik Działu Kontroli Jakości Robót - …………………………..
7. Gwarancją nie są objęte wady obiektu wynikłe na skutek:
§ działania siły wyższej,
§ niewłaściwego użytkowania obiektu (niezgodnego z Instrukcją użytkowania obiektu) spowoduje utratę gwarancji,
§ dokonywanych przez Klienta lub inne nieuprawnione osoby przeróbek, zmian i napraw,
§ nieprzestrzegania terminów okresowych przeglądów i konserwacji . Operator oczyszczalni powinien prowadzić księgi eksploatacji obiektów oraz karty eksploatacji maszyn i urządzeń oczyszczalni ścieków oraz dokonywać w nich wpisów dotyczących przeglądów, awarii, remontów, itp. zdarzeń planowanych bądź nagłych.
§ nieprzestrzegania instrukcji fabrycznych dostarczonych maszyn i urządzeń skutkuje utratą gwarancji z powodu zaniechania wykonania czynności lub obowiązku eksploatacyjnego danej maszyny , bądź urządzenia.
8. Usługami gwarancyjnymi nie są objęte:
§ części ulegających normalnemu zużyciu, materiałów eksploatacyjnych (m .in.: filtry, bezpieczniki, uszczelki, paski klinowe, łożyska, termiki, źródła światła, styczniki, bezpieczniki itp.)
§ czynności wykonywanych zgodnie z wytycznymi zawartymi w DTR w ramach normalnej konserwacji i przeglądów. W przypadku nieuzasadnionego przyjazdu serwisanta
i stwierdzeniu przez niego, że naprawa polega na wykonaniu czynności konserwacyjnych, reklamacja nie będzie uwzględniona, a wszystkie koszty poniesie Zgłaszający.
9. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Kartą Gwarancyjną mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Pieczątka i Podpis Przedstawiciela Zamawiającego: Pieczątka i Podpis Przedstawiciela Wykonawcy:
Strona 2 z 2