Zgryźliwość kojarzy mi się z radością, która źle skończyła.

//-->.pos {position:absolute; z-index: 0; left: 0px; top: 0px;}Istota strategii marketingowychKonspekt wykładu1.Pojecie, zakres i kluczowy element zarządzaniamarketingowego2.Pojęcie strategii3.Trzy poziomy strategii przedsiębiorstwa4.Strategia marketingowa jako strategia funkcjonalnao szczególnym znaczeniu5.Czynniki determinujące opracowanie i skuteczność strategiimarketingowej6.Dwa ujęcia strategii marketingowej7.Ogólne i szczegółowe strategie marketingowe8.Strategia marketingowa jako strategia konkurencji9.Strategia marketingowa jako strategia ogólna10.Trzy10.Trzy zasadnicze grupy przedsiębiorstw wg kryteriumodmiennego podejścia do zakresu strategii marketingowejIstota strategii marketingowychKonspekt wykładu11.Cztery11.Cztery podstawowe elementy strategii marketingowejwystępujące niezaleŜnie od poziomu jej opracowania12.Warunki,12.Warunki, które musi spełniać prawidłowo przygotowanastrategia marketingowa (x2)13.Podstawowe13.Podstawowe czynniki wpływające na wybór strategiimarketingowej14.Stopień14.Stopień konsolidacji sektora jako czynnik wpływający na wybórstrategii marketingowej15.Fazy15.Fazy cykluŜyciaproduktu jako czynnik wpływający na wybórstrategii marketingowej16.Faza16.Faza rozwoju rynku jako czynnik wpływający na wybór strategiimarketingowej17.Uwarunkowania17.Uwarunkowania koniunkturalne jako czynnik wpływający nawybór strategii marketingowej18.Preparacja18.Preparacja strategii marketingowej przedsiębiorstwa19.Cele19.Cele działalności przedsiębiorstwa jako wiązka celówIstota strategii marketingowychKonspekt wykładu19.Misja19.Misja przedsiębiorstwa jako jego cel zewnętrzny20.Hierarchia20.Hierarchia celów przedsiębiorstwa21.Podstawowy21.Podstawowy zakres odniesienia celów konkretnychprzedsiębiorstwa22.Klasyfikacja22.Klasyfikacja celów wg kryterium długości horyzontuczasowego, którego dotyczą23.Przykładowe23.Przykładowe cele kierunkowe przedsiębiorstwa w ujęciujakościowym24.Podział24.Podział odpowiedzialności za ustalenie i realizację celóww przedsiębiorstwie zorientowanym marketingowo25.Cechy25.Cechy planowania strategicznego26.Etapy26.Etapy planowania strategicznego27.Analiza27.Analiza otoczenia jako etap planowania strategicznego28.Analiza28.Analiza zasobów jako etap planowania strategicznego29.Metody29.Metody wykorzystywane w analizach na potrzeby planowaniastrategicznegoIstota strategii marketingowychKonspekt wykładu29.Planowanie29.Planowanie taktyczne jako warunek efektywnej realizacjizałoŜeń strategicznych30.Planowanie30.Planowanie operacyjne jako ostatni formalny etap planistyczny31.Wskaźniki31.Wskaźniki słuŜące do oceny marketingu na poziomiestrategicznym32.BudŜetowanie32.BudŜetowanie jako proces uzupełniający planowanie33.Pozyskiwanie33.Pozyskiwanie i rozmieszczanie zasobów34.Podsumowanie34.Podsumowanie (x2)Istota strategii marketingowychPojęcie, zakres i kluczowy elementzarządzania marketingowego(1)Zarządzanie marketingowe to sposób zarządzania polegający nadąŜeniu do realizacji własnych celów przez jak najlepszezaspokojenie potrzeb i preferencji partnerów wymiany.wymiany.W zakres zarządzania marketingowego wchodzą wszystkie decyzjei działania związane z wyborem i tworzeniem oraz racjonalnąeksploatacją rynków jakoźródłaprzychodów.przychodów.Kluczowym elementem zarządzania marketingowego jest strategiamarketingowa.marketingowa.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • hannaeva.xlx.pl